CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 20 november 2011

Project Life - week 1

Mijn eerste week voor project life is klaar en wat vind ik het leuk om te doen!!!

 
Ik ben begonnen met een kleine pageprotector waar in ik iets over ons gezin vertel en waar nog 2 foto's in moeten komen maar ik kon nog geen geschikte vinden. 

De pagina is nog niet helemaal klaar. Er moet er nog een foto van mijn Selpy printertje en een visite kaartje van de fotograaf op komen . Bovendien vind ik het kaartje met het week nummer wat kaal. Maar weetje ... ik vind het nu wel even goed. Het fijne van dit project is dat je later altijd nog van alles kan toevoegen en opleuken.

Omdat ik van plan ben allerlei papier te gebruiken zijn er toch een paar dingen die ik regelmatig terug wil laten komen om eenheid te creëren.  Dat zijn de journalcards, de labels, de vlinders, het kraft cardstock en de met de silhouette gesneden word art.

Omdat ik het toch wel leuk vind om designpapier te gebruiken en weet dat ik niet iedere week zoveel tijd heb om een pagina te maken heb ik vast het een en ander voorgesneden om op voorraad te hebben. Verder ook een stapeltje journalkaartjes gemaakt en wat restjes kraft cardtock en design papier bij elkaar gezocht voor de grijp.
Ben heel benieuwd wat de komende week ons brengen gaat....

4 opmerkingen:

Miranda zei

Ik vind het er echt super uit zien!!!! Wat gaaf dat je nu je eerste week al hebt gedaan!!! Leuk hoor die kleurtjes!!!

Petra zei

Het ziet er al heel gaaf uit! Handig idd om alvast veel voorwerk te doen...
Groetjes van Petra.

Petra zei

Wow, ziet er goed uit! Had net een heel verhaal getypt, maar kreeg weer eens een foutmelding van blogger.

Slim om vast een voorraadje aan te leggen voor de grijp, voor als je een keer weinig tijd hebt.

Veel plezier met je project & ik volg je blogje! :-)

Angela zei

wat leuk zeg!! Je maakt me helemaal enthousiast ;-) ben er alleen nog niet uit of ik er aan ga beginnen. Ik wil het wel, maar ik ben er een die dit soort dingen slecht vol houdt!
Die van jou ziet er al heel gezellig uit! En slim dat je hebt voorgesneden ed!
xxx