CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 21 november 2011

5 Layouts

Ik ben lekker aan het scrappen ...  Ik heb gewoon 5 Layouts om te laten zien.

Helaas heb ik nog al eens de gewoonte om aan een layout te beginnen en om hem dan niet af te maken. Soms door tijdsgebrek maar meestal is het gebrek aan inspiratie. Dan leg ik de lo aan de kant en tja ... wanneer maak je hem dan af???

Nou vandaag dus.... Ik heb 3 halve layouts afgemaakt.

 
 
Verder heb ik van de week nog 2 lo gemaakt die ik nog niet op de foto had gezet ... dus dat ook meteen maar even gedaan.


4 opmerkingen:

Miranda zei

Oh heerlijk!!! Zeker om ze af te maken, hier ligt ook nog een stapel..:0)
Ik vind ze allemaal super!!!

Petra zei

Wauw! Lekker bezig :-D Ziet er echt super uit.

Nicky zei

jeetje 5 layouts, das nogal wat! wel een lekker gevoel, ze zijn allemaal hartstikke leuk! die met die fotocollage is gaaf zeg!

Jackie zei

Wat heerlijk, gewoon 5 layouts...
En wat zijn ze gaaf...