CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 november 2011

Project Life

Ik schreef al dat ik  zou beginnen met Project life...en dat heb ik dan dus ook gedaan. Heb een hele stapel journal cards geprint, geknipt en geinkt. Insteek hoezen bij elkaar gezocht en restjes papier op maat gesneden om straks makkelijk te kunnen gebruiken.

Ook ben ik druk aan het bedenken hoe ik het aan ga pakken. Zit nog even met het printen van foto's. Vind de kwaliteit van mijn printer niet geweldig maar om nou iedere week foto's te bestellen zie ik ook niet zitten. Misschien toch investeren in betere inkt en papier of zo'n schattig klein Selphy fotoprintertje aan de kerstman vragen.

De week is natuurlijk nog lang niet voorbij dus kan nog niet echt wat doen ... maar kon het niet laten om vast iets te doen dus heb ik maar een titelkaartje gemaakt. Lekker fleurig en hoop dat mijn hele album zo fleurig gaat worden.

7 opmerkingen:

Petra zei

Wat leuk! Jij bent ook superenthousiast dus :-)

Ik heb gisteren een groep op flickr aangemaakt om Nederlandse Project Life'ers bij elkaar te verzamelen. Daar kun je foto's uploaden en ook op het discussion board kunnen we elkaar inspireren en motiveren om het vol te houden. Zijn inmiddels 4 meiden lid, maar ik heb offline al een lijstje van zo'n 12 meiden die ook Project Life gaan doen.

Misschien is het leuk als je ook lid wordt van de flickr groep? De link is: http://www.flickr.com/groups/1769518@N25/

Mijn eerste voorbereidings-foto staat er al in ;-)

Veel succes & plezier verder en tot scraps! :-)

Groetjes, Petra

NicoleJ zei

dat ziet er inderdaad fleurig uit! Leuk dat je inmiddels begonnen bent. Het is echt geweldig om op deze manier een jaar uit je leven vast te leggen!

Jackie zei

Weet zeker dat jouw album vrolijk word, want dat is alles bij jouw altijd..

Gaat goed komen

Angela zei

ziet er gaaf uit zeg. Die kaartjes, waar heb je die gevonden? Neem aan dat het digitals zijn en dan geprint??
xxx

Miranda zei

Ik vind hem echt super leuk!!! Het gaat vast een geweldig album worden, de voorpret is zo ie zo al heel leuk!

Bianca zei

Hi Chantal allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap tja ben al een hele tijd niet meer komen kijken...
Ik ben nu ook aangestoken met het project life al ga ik het wel met simply stories doen.
Geniet nog ff vanje verlof dagen en heel veel ucces met je bevalling
gr Bianca

Unknown zei

Ziet er goed uit Chantal!