CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 24 juni 2009

4e x Joseph

zoals eerder geschreven als je het niet te druk hebt en je snuffelt wat op marktplaats dan kom je nog wel eens iets leuks tegen. Zo ook kaarten voor de Joseph - Sligro actie. En zo ga je dus geheel onverwachts nog een keer extra naar de voorstelling. Vrijdag waren de kaarten binnen dus ik opgelucht. Vond het toch wel even spannend zo via marktplaats.

Her en der doken er inmiddels wat verhalen op de Freek even rustig aan zou doen dus de kans was zeer aannemelijk dat we een andere Joseph zouden hebben. Uiteindelijk vanmorgen uit betrouwbare bron vernomen dat Hein zou spelen. En om eerlijk te zijn.... was ik best benieuwd naar hem.

Mijn vriendinnetje Esmeralda was netjes op tijd op mijn werk. Samen zijn we op het gemak naar Rotterdam gereden (lees we hebben er bijna 3 uur over gedaan). Eenmaal in Rotterdam was de auto zo geparkeerd en zijn we naar het theater gegaan. Petra en aanhang waren snel gevonden en samen hebben we gegeten. Om kwart voor 8 mochten we de zaal in we zaten in het midden van rij 5 en de eerste 2 rijen vielen weg ivm orkest dus eigenlijk rij 2 . Ik zeg prima plekkie!

Toen het gordijn omhoog ging en iedereen lag te slapen was Rene van Kooten al snel gespot. (Hij is zeker mijn favo Farao en aangezien hij deze maand voor het laatst speelt was ik erug blij hem te zien) Ook de calypsoman en Rutger waren van de partij. Helaas geen Matijs en Robin.
En ik had het idee dat er wat nieuwe gezichten zaten tussen de broers. Het is even vreemd als de bal omhoog gaat en Hein daar staat. Jammer genoeg reageerde de zaal nogal mat maar na de 2e regel van laat je droom bestaan waan je je midden in Egypte en laat je de boel gewoon de boel.

Ik had het idee dat Renee Wegberg in de eerste acte niet helemaal lekker bij stem was en de muziek leek wel wat zwakker dan normaal. Maar het was verder niet storend ofzo.
De tweede acte vond Ik Renee veel beter klinken!!! Rene van Kooten zette een magistrale Farao neer. Ik had hem nog niet zo grappig gezien.... hij geniet er volgens mij zelf ook wel heel erg van.
Voor je het weet begint de cast aan de mega mix en dan weet je dat het nog even feest is en daarna toch echt afgelopen. Maar wat een saaie sokken zeg dat sligro publiek!! De eerste 3 rijen (op een paar mensen na) bleven gewoon zitten en de mensen die stonden daar was geen beweging in te krijgen. Maar goed schijt aan alles en wij hebben gewoon lekker mee geswingt!!

Na de voorstelling was er een meet en greet... nou ja meer een iet wat uitgebreidere signeersessie zeg maar. Kon het niet laten om samen met Petra toch even een handtekening te halen al was het alleen maar om tegen Hein en Rene te zeggen hoe we van ze hadden genoten.
Volgens mij vond Hein het wel leuk om te horen... hij stond iig trots te glimmen achter zijn tafeltje.

Na nog 1 drankje zijn we richting auto gegaan... we hadden nog een aardig ritje voor de boeg.

Mijn conclusie: Ik heb een heerlijke avond gehad. Hein is zeker geen verkeerde Joseph!! al blijft Freek natuurlijk mijn favoriet ;)