CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 juni 2009

Als het goed is....

zit ik vrijdag avond op rij 5 in het nieuwe Luxor met mijn vriendinnetje Esmeralda.
En ik geloof niet dat ik hoef te vertellen naar welke voorstelling we gaan. Vind dat ze wel een avondje uit heeft verdient ... en ze MOET gewoon zien waar ik zo weg van ben.

Lang leve marktplaats! Kwam kaartjes tegen die ik echt niet kon laten schieten. Even getijfeld ... zou het wel echt zijn... maar toch maar besteld. Blijkt dat Petra (die ik ken van fb.com) de kaarten naast mij heeft gekocht. Zal 1 deze dagen wel merken of ze binnen komen.

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Hihi....je bent er echt helemaal weg van he? Hoeveelste keer wordt het nu? Veel plezier!!

Miranda zei

Oh wat leuk zeg!!!!! Blijft eng op MP kopen, maar zal vast goed gaan!!! heel veel plezier alvast!!!