CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 juni 2009

Lachen in Utrecht

Wat krijg je als je 9 freek fanaten midden in Utrecht bij elkaar zet?
Een hele hoop herrie!!

Om kwart voor 3 was ik al op het station .... veel te vroeg natuurlijk.
Dus dan maar met de Beau Monde anoniem op een bankje zitten wachten.
(nee zeker niet mijn favo blad maar deze maand zit er een super musical special bij)
Rond half 4 was het cluppie compleet, op 3 na die later aan zouden sluiten.

Eerst even wat geshopt (lees vooral in een deuk gelegen) en wat gedronken op het terras.
De laatste meiden hebben zich daar bij ons aangesloten en we konden, iet wat verkleumd, naar het restaurant. We hebben daar heerlijk geklets, gelachen en gegeten.
Na het eten zagen we een trap en konden het niet laten om de premièrefoto even na te maken.

Om een super middag en avond af te sluiten hebben we nog even wat gedronken en toen was het eigenlijk al weer tijd om naar huis te gaan. We waaierde geloof ik redelijk over het hele land uit....

Meiden ik vond het super gezellig en we moeten dit zeker snel weer doen.
Gelukkig ga ik met de meeste van jullie nog naar een aantal voorstellingen.

3 opmerkingen:

Nicky zei

klinkt zoooo gezellig.... super voor je!

Jackie zei

Klinkt mega gezellig...
En super leuke foto..

Miranda zei

Klinkt er ziet er helemaal gezellig uit zeg!!!!
Leuk!!