CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 4 juni 2009

I Love ..... Post

Want zeg nou zelf... als je na een lange dag werken thuis komt en dit ligt op je te wachten word je wel vrolijk toch?
Maar goed ik wist wat er in zat..... jullie nog niet. Waar zullen we beginnen?
De eerste doos dan maar...

Kijk ... hier word een mens nou blij van, wat er in zit? wat nieuw Doodlebug, een beetje nieuw October Afternoon, een snufje american crafts met een toefje my little shoebox.

Oke ... de inhoud van doos nummer 2... Melissa Francis, Uber cool Sassefras, K& Company en verder wat los spul.
Ook niet verkeerd dacht ik zo. Nu is het echt een groot nadeel dat mijn scrapplek nog helemaal niet klaar is. Mijn handen jeuken natuurlijk ....

Dan nog even de inhoud envelop...
Ja zeg... had je wat anders verwacht dan?
Zie je wel wanneer het is?? Zie je wel waar ik zit.... dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.
hi hi hi heb je gezien welke naam op het kaartje staat? Uber Cool he... ik vind van wel :)

5 opmerkingen:

Esmeralda zei

BAH BAH BAH HELEMAAL NIETS AAN!!!

Stuur maar door naar Limboland hahahaha! Hoop voor je dat je plekkie gauw af is!!
En die kaartjes weer ik lig in een deuk!!
Have fun girl!

Liefs Inge zei

Ohw, helemaal te gek en veel, veel, veel joh!
Ga maar lekker in een hoekje zitten scrappen en laat de boel gewoon de boel.
Heel veel plezier er mee!

MvM-design zei

Wat een verwennerij zeg !! :)))))

Hahahha de hoeveelste keer is het nu !!?? Have fun!!

Jackie zei

Ow heerlijk zulke post krijgen..
Mega veel plezier met alles..
Schieten ze nu ook al een beetje op met je bureau

Miranda zei

Oooow wauw!!!! Wat onwijs gaaf allemaal zeg!!!! SUPER!
En idd balen dat je er nog niet mee aan de slag kan, maar straks kan je extra genieten als het wel kan!!!

Hihih moet ook erg lachen om je kaartjes, wat een geweldige plaats!!! AFTELLEN!

Fijn weekend!