CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 juni 2009

Sinterklaas?

Wat doe je op een prachtige, warme zondag in juni?
Nou dan sta je in je winterjas, met ene sjaal om, op de kade in Enkhuizen te wachten tot dat Sinterklaas aankomt.

Nee er is niets mis met je ogen .... je ziet het goed ... Sinterklaas in juni. Vandaag was ik namelijk figurant in een echte film. De volgende wel te verstaan:

Super leuk om een dagje op zo'n set mee te kunnen kijken. Zo vaak krijg je die kans ook weer niet. Ja het was best warm, we moesten wel veel wachten en op het eind vond ik het echt allemaal niet zo grappig meer. Maar uiteindelijk geeft dat allemaal niet.... ik heb een heerlijke dag gehad. Natuurlijk had ik mijn camera bij me ... maar zoals je zult snappen mogen de foto's nog niet online gezet worden tot na de première. En die is pas 7 oktober.
Ben super benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet in de Bios en niet onbelangrijk ... of ik nog in beeld ben.

5 opmerkingen:

Ingrid zei

O, wat leuk!!! Met 2 meiden thuis die nog steeds in Sinterklaas geloven, zullen we de film vast gaan zien. Nu maar hopen dat ze jou er niet uit knippen. ;-)

Nicky zei

lijkt me hartstikke leuk om zo eens een keer te doen!! sta je ingeschreven bij een castingbureau dan?
enne, als er dan op 7 oktober maar geen pepernoten in de winkel liggen ;-)

Jackie zei

Wahahaha, wat gek om zo iets midden in de zomer te doen...
maar wel leuk, spannend lijkt me...

Karin zei

Wat leuk zeg. Maak je niet vaak mee zoiets.
Groetjes!

Miranda zei

Joh wat gaaf zeg!!!! Ondanks de hitte lijkt het me idd wel erg leuk om mee te maken!!!
Hier zijn we ook gek op zulke films!!! oh was het maar vast oktober!!! Heerlijke sfeer ook altijd! :D