CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 30 juni 2009

Verzetten is zinloos

Enige tijd heb ik geprobeerd me er tegen te verzetten ... maar dit was tegen beter weten in.

Op het wereld wijde web kom ik het de laatste tijd steeds vaker tegen. En heb me vele malen voorgenomen ik begin er niet aan maar van het weekeind ben ik een zwakkeling gebleken.
Ik ben overstag gegaan.... ook ik ben aan het taarten en cupcake bakken geslagen.

Nu heb ik de mazzel (of pech net hoe je het bekijkt) dat er in Hoorn een super winkeltje zit die echt van alles verkopen op dit gebied. Maak je taart is als je gek bent op taarten, cupcakes en alles wat er mee te maken heeft zeker een aanrader. (op de site hebben ze een webshop, diverste uitleg, handige tabbelen enz.) Dus zaterdag ben ik daar met een boodschappentas vol spullen vandaaan gegaan en meteen de keuken in gedoken.

Mijn eerste taart was niet helemaal zoals ik het verwacht had. ik kreeg het fondant voor over de taart maar niet goed uitgerolt en het bleef maar plakken aan het aanrecht ongeacht hoeveel poeder ik er ook onder strooide. Geen idee wat ik nou fout deed.... maar wegens tijdsgebrek ben ik met minder mooi accoord gegaan. Hij was iig heerlijk en is opgesnoept tot de laatste kruimel.

Naast de taart moest ik natuurlijk ook een paar (mini)cupcakes maken. Konden mooi in de oven toen ik met de taart bezig was. Ik heb ze heel simpel gehouden en alleen versiert met een klodder gekleurde botercreme en wat mini m&m's. Maar oh... deze waren wel echt heel lekker.

Misschien leuk om met mijn verjaardag op mijn werk uit te delen.... Ga alleen even op zoek naar wat variaties ... wil natuurlijk dan wel super uit de hoek komen.

5 opmerkingen:

Nicky zei

nou je bent al super uit de hoek gekomen.... ziet er allemaal super uit! ik ga denk ik ook maar overstag..... heb ook zo geprotesteerd nl!! eerst maar eens kijken of hier ergens een leuk winkeltje zit.en dan naar jouw voorbeelden spieken natuurlijk!

Miranda zei

Ziet er zoooo lekker uit!!!! En op de site van de winkel kijk ik maar niet! :P
Je hebt trouwens een award! :D

Tamara zei

Oh, dit ziet er veel te lekker uit.
Ik verwacht het weekend natuurlijk wel ook wat lekkers zelfgemaakt door jou.
Kus Tamara

Tessa Tegendraads zei

mjummie.... dat ziet erg heeeeeeel lekker uit!!

XX Tessa

Redelmo2 zei

Hoi Chantal. Wat leuk dat het virus bij jou nu ook toegeslagen heeft. En meteen al zo'n kunstwerken gemaakt! Succes verder en blijf je maaksels showen. Groetjes, Elma